fredag 6. november 2015

Hyttekjøp



Hei fredag. 

i dag er jeg faktisk hjemme fra jobb pga sykt barn.. ( som jeg tror i grunn var mest 
kvalm i dag tidlig fordi hun trengte en dag hjemme med mamma.. ) 
Egentlig veldig deilig, for da har jeg god tid til å gjøre meg klar til 
julebord med jentene og ikke minst tenke over dagen i går. 
Dagen da vi ble eiere til en nydelig tømmerhytte på Beitostølen.

Jeg gleder meg så til å starte på dette prosjektet, og krysser fingre for 
at tømmerhytten blir ferdig pusset opp i god tid før jul så vi får 
julen på hytta. Jeg var så glad når megler ringte meg at jeg gråt og gråt..
Jeg gleder meg så til å vise dere furuhelvetet før og etter, 
for hytta har jeg innredet for lenge siden, og jeg tror det blir så fiiiint. 


Peisen som i dag er hvit, skal bli sort med gullglitter, og jeg tror det 
blir en crazy med kul effekt, samlet med det andre. 

Ses i kveld, så skal jeg få knipset bilder av oss på julebordet, 
jeg skal tross alt ut med de fineste jentene jeg vet om, 
og jeg gleder meg så til å gjøre stas på de i kveld, som takk for all 
jobb de legger ned hos meg på tm design, når vi skal ha showroom. 

HAPPY WEEKEND




10 kommentarer:

  1. Gratulerer massevis med egen hytte 👍💜 Gleder meg til å se forandringene du gjør. Dette kan du, så det blir helt sikkert utrolig lekkert. Savner ig kontoen din. Både ramboline og tmdesign 😔 Det var så koselig og veldig inspirerende og følge deg. Håper du kommer tilbake 😊💛
    Ha en kjempefin kveld med jentene, og god helg 🙋💖💖
    Hilsen Vigdis (vidalgund )

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis. Tusen takk - vi gleder oss veldig. Det meste av innredning er klart, men den skal beises innvendig, skifte gulv, skifte kjøkken og vegger skal rives.. litt av en jobb, men jeg HÅPER vi skal være klar til jul.. Jeg kommer ikke tilbake på IG, jeg liker å blogge best av alt..

      Takk for hyggelige ord, og håper du kommer innom her på bloggen i ny og ne.

      Ha en fin søndag.

      Slett
  2. Er sååå glad for å se deg her igjen❤️💃!! God helg! Gleder meg til bildene❤️

    SvarSlett
  3. Oj, sann ! Det var big news !
    Grattis, grattis med ny hytte !!!

    Håper du får tid, og "har ånden", til å blogge om den etter hvert som du/dere skrider til verket og gjør den FANTASTISK.

    :-)

    Hilsen Britta

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Britta.. jaaaa... det er kjempegøy, og jeg er så spent. Gleder meg masse, og SELVSAGT skal jeg blogge.. det blir litt crazy oppussing, men den som intet våger.. og det er litt gøy å ha noe som ikke ALLE andre hytte eiere har også da.

      takk, og ha en fin fin søndag.

      Slett
  4. Så moro!! Gratulerer med hytte:-) gleder meg til å følge oppussing og bilder (for jeg håper du deler her på bloggen ) ;-)
    Vi har jo lelilighet på Beitostølen!!!
    Kos deg med jentene, god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - vi gleder oss veldig. Klar vi skal dele.. jeg synes jo det er så gøy å bruke bloggen å gå tilbake selv å se på ting jeg har gjort tidligere.

      Det er et fantastisk sted, og vi hadde hytte der selv når jeg var ung jente. Gleder meg til å komme tilbake, og ikke minst har det jo skjedd en enorm utvikling der, så det er jo virkelig ALT der nå.. gleder meg til ferske brød og kaker på morningene - vi kan gå til bakeren, og det er jo så deilig.. kanskje vi ses :)

      God søndag.

      Slett
  5. Så spännande! Grattis till er.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk - og god søndag til deg også.

      Slett
  6. Gratulerer så mye med ny hytte! Det er helt fantastisk når en ønsker seg noe, og ønsket går i oppfyllelse :-) Jeg gleder meg veldig til å se bilder! Ønsker deg en herlig uke!
    Hilsen Birgitte

    PS Kjempegøy at du har tid og lyst til å dele dine flotte bilder og inspirerende tekster på bloggen :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥