lørdag 7. november 2015

Julebord på Eger & Co






På Eger & Co i Hønefoss hadde de laget verdens hyggeligste rom til oss
jentene i går. Bordet var dekket så utrolig flott, med et deilig fruktfat
og DEN MEST fantastiske sjokolade jeg noen gang har smakt. 
Den avlange med pistasje og marsipan - herremin så deilig. 
Jentene fikk også en gavepose med deilige saker fra Eger. Jeg elsker
selv å få dyre oljer, kjeks osv osv.. for det tar jeg meg aldri råd til 
å kjøpe inn selv. Det er de beste gavene spør du meg.


Noen av oss delte spekefat og ostefat, så vi spise godt og drakk rosa Champagne
som er min favoritt. Ikke mange glass på meg, men mer enn nok kjenner jeg 
i dag. De fineste jenter jeg vet om, som alltid sprer så mye glede, 
og som jeg er så avhengig av både privat og på jobb. 

♥ 








Nå skal jeg kose med lille gull, se MGP junior, og spise altfor mye godis. 
Ønsker dere en fin lørdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥