søndag 1. november 2015

Lidenskap...


En deilig morgen med Tomine.. morgenkåpe, kaffe, litt kjeks og som 
regel bittelitt godis igjen fra lørdagen og Ipad. 

Søndager blir som oftest brukt til å vaske litt hus, vaske masse klær og lage en 
god middag. Bare kose og bruke masse tid på hverandre. Tomine er i stallen 
med en venninne som har egen hest, og gledet seg så hun var helt i ekstase.
Det er rart at hun har blitt så stor at hun drar på sånt helt alene.. 
( Venninnen er noen år større, heldigvis ) 


Min lidenskap er musikk.. hører på alt, men nå er det Adele som går
på repeat og jeg gleder meg til hele albumet er slippes. Jeg skal ta 
meg tid til å dra på konsert når hun kommer, men det hadde vært helt fantastisk
å reist til London, og vært på konsert der.. 

AURORA og Murder song er også en fantastisk flott sang som du 
burde høre. 





I dag skal vi ha Reinsdyr ytrefilet til middag, og jeg gleder meg til å lage 
mat uten å være utsultet og stresset. Jeg skal rense huden og bade, se en film og forberede meg til en god uke. 

Fredag skal vi ha julebord på tm design, og det blir så gøy å ta med jentene ut på en veldig velfortjent middag med godt drikke til.
Det er lenge siden sist nå, og veldig gøy å treffes utenom showroom og jobb
men bare for kos.


Søndager er gull, og jeg håper dere også har en fin dag.







5 kommentarer:

  1. God søndag ❤️ hvor har du blitt av på IG? Nyt fridagen 🙏🏼

    - Martine T.

    SvarSlett
  2. Hva er skjedd med Instagram kontoene dine?

    SvarSlett
  3. Åh, så godt å se at bloggen er i gang igjen!! Ble litt engstelig ja :)

    SvarSlett
  4. Ser det er flere som savner deg, jeg også. Bloggen var ihvertfall åpen nå :) :))

    Vh Signe

    SvarSlett
  5. Det va no godt at bloggen e på plass igjen, savna den 😊

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥