søndag 8. november 2015

Table books


Jeg får mange spørsmål om bøkene jeg har liggende rundt om, og noen 
selger vi på tm design showroom, men de fleste kjøper jeg på 
Amazone.com 
Elsker å ha de til pynt og selvsagt også nydelige bøker å bla i. 
Mine absolutt favoritter er Andrew Martin samlebøker, hvor alle
de beste designere eller dekoratører har fått noen sider hver. 
Alt fra gull og glitter i Dubai, fjellhytter i Norge, 
til fantastiske leiligheter i Singapore er samlet i disse bøkene. 


Riktig god søndag, her nytes det med sjokolade, deilige te og selvsagt klesvask, 
som jeg ALLTID ligger langt etter med.. never ending story..







Bilder fra stue, som i grunn er ganske lik som vanlig, men jeg blir ikke lei 
disse fargene, og det er helt klart mitt favoritt rom som jeg trekker meg 
litt tilbake i...stolen er virkelig nydelig, og selvsagt også de nye putene i 
sort velur og monogram.. 

1 kommentar:

  1. Hvor har det blitt av Instane dine?? Finner ikke...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥