søndag 27. desember 2015

Before


God morgen fra Beitostølen. Her snør det nå og er veldig grått, -7 grader. 

Nå når jeg nyter en kaffe i sengen kom jeg på et bilde fra kjøkkenet før vi beiset og skiftet hvitevarene.. Ikke så fresht synes jeg men med litt jobb ble det så mye bedre.. Må bare rydde litt så kommer bilde.. Denne husmora har hatt fri mange dager men i dag må det shines litt.. Vi får middagsgjester i kveld av venner som også har hytte her og vi gleder oss. 
Helstekt indrefilet står på menyen men jeg aner ikke hva jeg skal ha til enda.. Gjestene som kommer er helt rå på å lage mat og jeg er jo helt ute av kokkeleringen..min familie har levd på lasagne, pizza og hurtigmat de siste årene men jeg skal nok google meg frem til noe deilig.. Kom gjerne med tips om du har tid. 

Nei, nå er det opp å hoppe i dusjen ( ikke akkurat, for den er veldig veldig liten ) og sette i gang med dagen. 

2 kommentarer:

  1. marianne halvorsendesember 27, 2015

    Hørtes deilig ud ,vi blåste nesten bort i natt men våknet til litt hvitt:)
    Fløtepoteter eller Båtpoteter Peppersaus med paprika ,løk og kanskje sopp oppi er kjempegodt brokkoli eller asparges på siden :) nyt

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo så utrolig koselig med snø, og helt merkelig å tenke på at det er regn og varmt hjemme..
      Takk for tipset.. jeg gjorde som du skrev.. hjemmelaget peppersaus, sopp og brokkoli, nesten hjemmelaget potetmos i frysepose ( var kjempegod ) og deilig bobler til..

      Tusen takk,og ha en fortsatt fin feiring..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥