mandag 7. desember 2015

Hyttehelgen


For en hyttehelg! 
Fredag kjørte flyttebilen ut 50 meter fra hytta, blokkerte veien i 4-5 timer på 2 hjul før helten fra Viking kom å dro hele lastebilen opp.. jeg ble superforsinket med alt hele helgen, men heldigvis bare småskader på møblene. Det gikk ikke an å kjøre verken inn eller ut, så de andre hyttefolkene måtte krabbe over gjerder og store snøskavler. Tenker de er eksyra glade neste gang de kommer å kan kjøre helt frem.. Man er jo bortskjemt sånn.. 

 Tlf min ble glemt igjen på hytta men fikk den igjen i ettermiddag heldigvis. Nå er det masse mailer og jobb som venter før en ny dag starter i morgen. Nedtelling til hyttehelg har startet og kan ikke vente med å komme opp igjen. Soverommet mitt er nesten klart, med ny farge på gavel som passet perfekt til veggen... Har sovet som en prinsesse. Hjem til tonnevis med klesvask, hus som er strippet for jul men jeg er ved godt mot! Jul blir det, sakte men sikkert.. 

4 kommentarer:

  1. Hoooh, høres noe hektisk ut! Håper du får en fin førjulstid!

    SvarSlett
  2. WoooW! Lekkert smekkert som vanlig! Gleder meg til resten... ;-) God Jul! Ann Kristin :-)

    SvarSlett
  3. Bare ett bilde igjen 😠 vil se aaaalt 😉💛💙💛

    Hilde

    SvarSlett
  4. Gleder meg til fortsettelsen, det er alltid så lekkert hos deg. Gratulere med ny hytte, hærlig med tømmerhytte da og senga var flott. Ei stor stjerne og røde roser gjør susen, julete med en gang.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥