tirsdag 22. desember 2015

Juleferie - check


I skrivende stund sitter jeg foran peisen, med Tomine i nattkjole ved siden av meg, 
drikker kaffe, ser på tv og rett og slett storkoser oss. 

Vi er på hytta og her blir vi til over jul. I dag skal vi på storshopping av mat og 
drikke, litt blomster må på plass og ikke minst masse godt.

Vi har sakte men sikkert pyntet litt til jul, og det har blitt veldig koselig 
og det er faktisk snø og sol her på Beitostølen. 


vi snakkes senere, jeg vet dere har lyst på flere bilder, og endelig har jeg 
med kamera, så det kommer etterhvert. 

Ønsker dere noen fine juledager, og god siste innspurt.
God juleklem fra meg

2 kommentarer:

  1. Hei igjen:) Så hyggelig "å høre" fra deg. Gleder meg til å se bilder av hytta, kan tippe du/dere har jobbet iherdig for å få den klar til jul:) God Jul!
    Hege

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine en riktig god jul❤ Heldige som har snø🎅 Selv drar jeg på hytta i morgen, men er redd det blir regn der😔 Gleder meg til å se flere bilder, du er jo helt "rå" på interiør 😊❤❤ Stor juleklem fra meg❤

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥