tirsdag 8. desember 2015

Showroom


I dag har jeg hatt hjelp på jobben på showroomet, så når jeg har kjørt truck, løftet møbler og sendt ut til kunder på lageret har min snille hjelper gjort om litt på deler av showroomet. Det ble så fint og veldig gøy å se de nye fargene og stoffene på møblene. 

Kom akkurat hjem og skal bare spise 15 Marianne drops så er det sengen før ny dag i morgen. Jeg håper så inderlig jeg rekker å bli ferdig innen torsdag så jeg kan ta meg fri fredag for laang hyttehelg. Jeg gleder meg så, og jeg skal ta flere bilder..men det står fremdeles gardintrapp, esker osv osv overalt så den er jo langt i fra ferdig.. Men allikevel; helt fantastico! 

Ha en fin kveld.. Jeg har fremdeles ikke kjøpt en eneste julegave og er enda ikke stresset!


2 kommentarer:

  1. Happy Birthday to you. I love your blog. Have a nice day. Andrea

    SvarSlett
  2. Håper dere får det fint på hytten!
    Så utrolig fin stol, selges den? Hva heter fargen og pris osv? På forhånd tusen takk:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥