mandag 28. desember 2015

Sparken

Beitostølen i dag;  litt sol og -13 

Tomine fikk spark til jul og jeg må si at jeg ble superhappy når hun ble så glad. Vi sparker til butikken og storkoser oss og det er bare så koselig. Hun var så søt i går når hun satt full lastet på skinnpledd med luen sin. 
I går var det innkjøp til middagsgjestene som skulle komme så vi trengte litt nye blomster og litt forskjellig. Tomine satt musestille i bakkene hjem igjen, fullastet med poser og livredd for å dette av for hun var VELDIG usikker på om mamma klarte siste svingen.. Vi hylte begge to, jeg var litt usikker selv, men når vi kom oss helt frem sa Tomine "mamma du er jo mye flinkere enn pappa!!" Så nå skal bilen bare stå, her skal det sparkes!! 


Ha en fin fin dag. 


2 kommentarer:

  1. Sparkstøtting er moro :)
    forresten, hva skjer med TM Design? Folk spør og lurer mye på facebook siden deres uten at det er noe svar.
    Så hva skjer?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er kjempegøy!!

      Det har vært så travelt før jul så Facebook har ikke blitt oppdatert og mail blir prioritert. Masse containere inn og det meste ut, så det har vært veldig hektisk, også med hytta som vi jobbet på i helgene.. Det er vanligvis da jeg lager ukens innlegg på FB, men nå er snar nettsiden klar ( eller den er vel klar ) men jeg må legge inn maaaasse bilder og produktinfo..TTT..

      Ha en fortsatt fin jul og takk for at du spurte.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥