søndag 3. januar 2016

Bye bye



Hei alle og riktig godt nytt år!!

Håper alle hadde en fin feiring. Det hadde vi virkelig, og kommer tilbake til det.

I går kveld kom vi hjem fra fjellet, og det har vært noen fantastiske dager med ferie. 
Det trengtes virkelig, og jeg føler meg ganske ladet nå til nytt hektisk år, som starter
med container ankomst mandag. Det er virkelig noe av det verste jeg gjør, men 
det må jo ut, og det er jo så deilig når det er gjort. 

Her har vi virkelig blitt kvitt jula.. herlig synes jeg.. bye bye, og ses om 11 mnd. 
Nye lyse blomster, lysere dager ( det er jo ikke det, men i mitt hodet så er det en 
vanvittig endring allerede 1. januar - og det hjelper så på å korte ned ventetiden 
mot vår. Dagen har blitt brukt til å vaske klær, rydde, og vaske hus. 
I kveld er det litt tv kos, før tidlig i seng, og i morgen begynner en ansatt hos meg
100% og jeg gleder meg så. Det skal bli fantastisk deilig å slippe å stå med alt 
alene, og ikke minst få hjelp på lager. De siste mnd, har kroppen skreket hjelp, 
og det verker i ledd, nakke, hode og skuldre. Nå blir vi 2 stk på lager, og 
hverdagen blir utrolig mye enklere for meg. 
JIPPI

Jentene begynner allerede til uken med å forberede showroom som er 
åpent i slutten av januar, og vi gleder oss som vanlig. Da er det nesten 
3 mnd siden sist vi hadde åpent showroom, så vi har jo masse spennende 
nyheter, både dekor og møbler. 


Ha en fin søndag, og tusen takk for så hyggelige kommentarer. 
Det er så gøy at dere skriver her på bloggen. 







8 kommentarer:

  1. Nyter å lese bloggen din, lekkert lekkert. Lenge siden jeg har kommentert nå, men du husker meg kanskje 😀. Er blitt knallfint på hytta. Håper jeg får muligheten til å dra fra Stavanger til ditt showroom i løpet av 2016. Skal selge hus og inn i leilighet. Er på jakt etter spisebord, rundt som kan klaffes til ca 10-12 gjester, ikke lett å finne. Og i tillegg har du så mye lekker dekor😀.

    SvarSlett
  2. Koselig blogg , og lekkert interiør. God bedring!

    SvarSlett
  3. An elegant table with exquisite accents.

    Janet

    SvarSlett
  4. Godt nyttår! :)
    Har lest og beundret bloggen din i noen år nå, og lar meg inspirere! :p
    Driver å maler stua i sanddyne fra norsjö, helmatt, men syntes den virker lilla!😱 Også ser den så mye mørkere ut hos meg enn den ser ut som hos deg...

    SvarSlett
  5. Det var nå bra det bare var julepynten du sa farvel til,
    og ikke noe mer drastisk... 😊

    Hos meg får pynten stå litt til,
    lyset i staker og stjerner og tre er så kjærkomment på denne tiden.
    Det samme med "glitter og stas" og varme farger.
    Det blir alltid et savn når det pakker vekk.

    Så forskjellige er vi mennesker,
    og bra er nå det i grunnen! 😊

    Hilsen Britta

    SvarSlett
  6. Godt nyttår! Er godt med hverdager også, det er jo det det er mest av;) Lykke til med ny ansatt - det blir nok helt topp! Gleder meg til å besøke showroom igjen.

    SvarSlett
  7. Så lekkert tablå og herlige roser. Jeg synes du danderer rosene så fint i lave vaser, kutter du stilken veldig mye og fjerner alle bladene? Ha ei vin helg. TORIL

    SvarSlett
  8. Hei ☺ jeg lurer på om den vasen er glass og gull eller glass og sølv? Og evnt om du selger sånne? Har også veldig lyst på den stolen Tomine har på rommet sitt på hytta, men lurer på om den er brun eller grå? Kan ikke ha kald grå/ blågrå. ..

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥