lørdag 16. januar 2016

Kosedag og grilling


I dag har vi vasket og tatt bort julen fra hytta. Det er så kaldt, -17 men vi bestemte oss for å grille pølser ute. Jeg hadde lyst å prøve hjemmelaget glüwine, og den måtte drikkes ved bålpanne, etter at mye ble sølt på den hvite buksen min, på gulvet osv.. Noen ganger er man bare så himla klønete, og det stopper liksom ikke når det først har satt i gang.. 

Nå kan jeg ikke annet enn å glede meg til jenteturer, vinterferie og ikke minst påsken her på Beito. Men før den tid er det mange helger som kan nytes.. 
I kveld lager jeg jegergryte med elgkjøtt og det blir så godt.. Men først; bok og peis.. og litt mer Glüwine.

Happy lørdag!

    

1 kommentar:

  1. Veldig koselig utvendig også! Praktisk med det overbygde området.
    Nå og tiden framover blir nydelig for dere på dette vakre stedet.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥