søndag 10. januar 2016

Travelling



Denne mnd er det mye reising, hvis jeg rekker. Det er Paris, Nederland, 
og Paris - igjen. Det er greit å planlegge litt, og selv om jeg skulle ønske jeg 
fikk tid til noen dager i Paris, tror jeg at det blir full fart ned, og retur samme dag. 
Vi får se.. 

Nå er det ikke altfor lenge til vi har åpent showroom, og det gledes. Vi får inn 
såp mye fint interiør og dekor fra flere helt nye leverandører, og ikke minst 
har tm design blitt forhandler av de nydelige duftlysene Cire Trudon. 
DE er bare de lekreste, og jeg er kjempestolt. 

Hjemme her snør det som bare det, og jeg gleder meg veldig til å reise på 
hytta neste helg, hvis vi rekker. Det er enda mer perfekt å være på fjellet
i snøstorm, fyr i peisen og bare kose seg. 

Det er så mange av dere som har spurt om fargene, så jeg skal lage et eget 
innlegg om det. Jeg må bare finne tilbake til fargene, og info jeg har her. 

Happy søndag - jeg sorterer klesvask og rydder. DET er standard for 
mine søndager, men helt nødvendig om uken skal gå sånn nogenlunde på skinner. 


5 kommentarer:

  1. Ja takk, gjerne info om fargene på hytta!

    Happy søndag til deg og!

    SvarSlett
  2. Maria Linneajanuar 10, 2016

    Har hørt SÅ mye om de duftlysene, GRATULERER!! Nå må jeg sjekke de nærmere ut!

    SvarSlett
  3. Har du bilder av duftlysene, og hva koster de ?

    SvarSlett
  4. Heia 😀
    Kan du si hvilken farge du har på veggen i showrommet og, den med de grå sofaene ?
    Ha en fin dag du skjønne
    Klem, Kari

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥