søndag 28. februar 2016

God morgen søndag


Det har ikke blitt mye tid til fix hjemme etter at vi fikk hytta i november, og det har i grunn vært helt tomt i stuene - ingen sofa eller stoler siden nyttår. 

Vi bestemte oss for å utsette vinterferien til tirsdag kveld pga jobben og har derfor brukt fredag og lørdag til å fikse hjemme. Jeg må også pakke til neste uke, da drar jeg til Asia på innkjøp. 
Litt mer skal på plass her hjemme, vaskes og ryddes, så er det klart for noen dager på fjellet for Tomine og meg.



Ses i kveld med litt mer bilder, tror jeg blir ferdig.  Ha en riktig fin søndag. 

2 kommentarer:

  1. Flott sofa, ble det den grå? Vanskelig å se på bildet. Herlig å kunne rydde litt hjemme, da får en godfølelsen etterpå. TORIL

    SvarSlett
  2. Heihei, har du kuttet helt ut Facebook og insta? Hvor finner jeg vareutvalget ditt?
    Takk for svar 😊.
    Mvh,
    Jeanett

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥