tirsdag 23. februar 2016

today me


Todays lagergirl - nydelig jakke -   Morris, skjorte ( muligens den beste 
hvite blusen ever - Theory  og bukse 5unit i 3 str. større enn jeg trenger
for jeg liker den så godt når den er så baggy.. #ekstraplasstillittmage





Skal ikke legge skjul på at det kan være hardt å være på jentetur, særlig med
de 2 sprudlende jentene jeg hadde med meg. Det var helt fantastisk, og 
jeg gleder meg veldig til neste gang. 

Det er faktisk også deilig å komme tilbake til hverdagen, og for hver dag som 
går så synes jeg at våren kommer snikende.. I dag tok jeg årets første 
kaffe ute på plassen her på jobben. Vi venter VELDIG på 2 containere som kommer
i dag, og enda 2 til som kommer torsdag. Det har vært kinesisk nyttår og mine
leverandører kom tilbake nå på fredag, så papirer og div henger litt etter. 
Ingenting å gjøre - enn bare å vente.. 

Ha en fin fin dag, og ses snart


6 kommentarer:

  1. Sååååååååååå koselig å se at du blogger med litt klær igjen...SAVNA!! :)
    Og alltid like fiiiiin :) Fortsett er di snill :)

    Sylvi

    SvarSlett
    Svar
    1. å så hyggelig.. Tusen takk.

      Det er jo litt mer moro nå som jeg ikke drukner i dun jakke, ull og store bukser.. det har ikke akkurat vært glovarmt her på lageret mitt. Ikke lenge før det er kjolesesong igjen, og jeg gleder meg.

      Ha en fin fin dag, og takk for hilsen og ikke minst at du besøker bloggen.
      klem fra meg

      Slett
  2. Liker disse antrekksbildene og at du forteller hvor du har kjøpt de. Og ellers håper jeg du viser mere fra hytta. Skulle gjerne sett hva du gjorde med kjøkkenet der. Håper det kommer noen bilder her på bloggen. Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Toril. Will do!!

      Jeg glemmer helt blogg, mobil osv på hytta, men denne gangen tar jeg med kamera og pc, ds jeg jobber fra hytta resten av uken.

      Slett
  3. Wii så kjekt med antrekksbilder igjen :) har du slutta av instaen din? Ha en fin dag, Birgitte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Så hyggelig.
      Insta sluttet jeg med i oktober, og har ikke savnet det en dag. Jeg blogger derimot mer igjen og det er veldig koselig!

      Klem fra meg

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥