onsdag 2. mars 2016

Hytta før og etter


Jeg tror dere har sett dette bilde før av spisekroken på kjøkkenet, men aldri bilde fra ferdig resultat.. 
Vinduene som dere ser rett frem er byttet ut med dobbel veranda dør.. Det måtte vi sette inn om vi skulle ha inn noen av møblene fra tm design. Svingen fra utgangsdør i gang til stue var for liten så vi kunne glemme å få inn sofa ol. Resultatet ble perfekt synes jeg og en liten terasse utenfor blir så kos til sene vår, sommer og høst kvelder. 


Her er etter bilde, med bordet som kan utvides til 240 cm ved behov og nye stoler som matchet liftene perfekt. 

Fargen på veggen er beis, og heter Skigaard fra Tyrilin. Kun ett strøk, malt på ubehandlet guuuuul tømmer fra 1997. Fargen fremstår som nokså sort.

Hva synes du? 
Veldig mørkt, men veldig lunt og hyggete.. ( og ikke minst støvete.. )  

12 kommentarer:

  1. Wow, det er så bra, du er så tro mot stilen din og er jo priviligert som kan velge blant TM - møbler. Takk for at du deler, så moro å se denne enorme forandringen på hytta, koser meg. Det var veldig smart med den dobbeldøra og stua virker faktisk større. Kos dokk. TORIL

    SvarSlett
  2. Lekkert :-) Det finnes vel knapt noe så ufint som gul panel ? Vi hadde vinterferie forige uke, på hytta vår, så kjenner jeg blir litt misunnelig på deg nå når jeg er tilbake på jobb igjen ;-) Gleder meg til å se mer av den hytta di!

    SvarSlett
  3. Nydelig😀 kjekt å sjå bilder, inspirerende . Ønsker deg ein fin vår

    SvarSlett

  4. Today, some houses have a commercial site in the US but not in Europe, like Swiss Watches, Baume & Mercier and Omega Watches.Many designers are Hermes Handbags in on one of the hottest trends in accessories: metallics. And Louis Vuitton handbags is no different. The Christian Dior replica handbags has been accustomed a brownish makeover.

    SvarSlett
  5. Så lunt og fint dere har fått det på hytten!
    Tømmerveggene gjør at man får hyttefølelse, selv om møblene er moderne.
    Jeg synes rommet "tåler / bærer" (fant ikke bedre ord i farten) de mørke fargene fordi der er så god takhøyde.

    Ser gjerne flere bilder derfra, jeg da...

    ;-)

    Hilsen Britta

    SvarSlett
  6. Wow , som vanlig så blir alt du tar i heilt lekkert :)) så kjekt å se hvor lekkert alt rundt deg er :)

    SvarSlett
  7. Hei !
    Fantastisk hva litt beis, fine møbler og dekor gjør. Det ble rålekkert og jeg ser gjerne mer bilder :)
    Ha en fin dag !
    Hilsen Mona

    SvarSlett
  8. Du har gjort ein fantastisk forvandlingsjobb med hytta, enig med ho over som nevner at det egentlig skal lite til for å forandre uttrykk. Ser du har brukt beisen skigard, har du brukt denne på soveromma også? Såg litt lysare ut der, men uansett så er det veldig fint med kontrasten til dei kvite listene! Vil gjerne sjå ei lita runde i hytta om du har tid innimellom en travel jobb. God vår til deg!

    SvarSlett
  9. Du er helt RÅ, Veronica������
    For en deilig hytte forvandling.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Kjempestilig! Doble verandadører blir deilig til våren og sommeren.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥