fredag 15. april 2016

Åpent showroom tm design lørdag 23. april




Hei bloggen 

Dagene flyr og det er mer hektisk enn noen gang både på jobb og hjemme. 
Showroom åpner igjen neste lørdag, og vi har nesten gjort om alle rom
og fått så utrolig mye flott 


Vi gleder oss. 

I kveld skal vi egentlig ut på after work drinks fra 17-20 men jeg får 
varer i kveld kl 18, så da blir det lagerjobbing istedenfor drinks. 
Kanskje like greit med tanke på morgendagen. 


Jeg vet jeg ikke helt strekker til på bloggen, men jeg kan ikke prioritere 
den så mye nå, men jeg gir ikke opp 


Stor klem til dere som så trofast kikker innom. Mange tusen hver dag
og det er helt utrolig.

TUSEN TAKK


3 kommentarer:

  1. Det er godt å høre at du ikke gir opp, for jeg drømmer meg litt bort i de flotte bildene du legger ut. Stå på og lykke til med showrom, gleder meg til bilder derfra. Toril

    SvarSlett
  2. Bra du ikke gir opp bloggen, kom heller tilbake når du har tid og bobler med noe å formidle.
    Forresten, kanskje får du tid til noen lekre bilder fra showroom når det er ferdig? Det går jo an å poste fortellende bilder uten å måtte skrive så mye hvis man ikke "har ånden" til det.
    Uansett, lykke til med arbeidet!
    After-work-drinks på høye hæler (!) og arbeid med møbler og interiørvarer går nok ikke så godt ihop, nei. Det hadde blitt søl og surr, he, he...

    SvarSlett
  3. Legger du ikke ut bilder av møbler mm på nett??

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥