mandag 25. april 2016

Fridag - men på jobben



Hei Bloggen


Mandager etter showroom har jeg liksom litt fri, og selv om jeg er på jobb, så 
er det lov med kaffe og litt kos uten dårlig samvittighet. 

Vi bruker noen dager på å komme i orden med alle bestillinger, og ikke minst 
utlevering til alle som henter. 

Det var så gøy denne gangen, for jeg hadde kjøpt like bukser til jentene som jobbet 
på showroom , og det
var utrolig mange av dere som kommenterte dette. 

I dag her jeg den hvite modellen på meg, og de er bare så kule, ikke minst
veldig veldig behagelig. 


I dag har Tomine og jeg et litt hemmelig prosjekt på gang, og vi gleder oss 
så voldsomt at vi klarer nesten ikke å holde oss. 

Ha en fin dag, og god uke, så ses vi snart igjen.



Jakke Ralph Lauren - t-shirt med gull - Posh designs
Bukse - Posh design ( HER ) Sko HM 
Krus tm design 



2 kommentarer:

  1. Smashing as always :) Superkule bukser!! Så gøy når jeg ser at du har lagt ut nye innlegg. Ha en fin dag!
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kine.

      takk det samme, og ha en fin fin dag. :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥