tirsdag 3. mai 2016

Dream suit


Til helgen reiser vi en hel gjeng jenter ned til Kragerø spa. Det blir utrolig moro og jeg gleder meg faktisk til kjøreturen ned og 3,5 timer med en god venninne i bilen. 

Det blir middager, bading, lunsj i Kragerø og festmiddag lørdag.. Denne suiten fra Carma.no er bestilt og jeg krysser fingre for at jeg ser kvartparten så lekker ut som hun på bilde.. 

Laaang dag/kveld på jobb igjen i dag for vi har åpent showroom igjen i morgen fra kl 14-20, og MASSE å klatgjøre..
Gleder meg til å vise showroom når det blir kveld.. Da er det helt magisk med alle lysene..

Vi ses 


4 kommentarer:

  1. Vel fortjent, lekker dame i lekker topp og positur, blir nok heidundranes bra. Jeg er på Island og skal på spa på torsdag, gledes. Toril

    SvarSlett
  2. Åhhhh...Den er bare nydelig :)
    Legg ut bilde når du får den på...Sikker på at du er like fin :)
    Kos dere på spa.


    Sylvi

    SvarSlett
  3. hei:) jeg er veldig glad i stilen din, og elsker fargen du har på veggen, sanddyne. men stemmer det at man må kjøpe nordsjø malingen for å unngå rosa/lilla skjær eller kan man kjøpe jotun, bare man har samme nsc kode? og hva er koden til sanddyne fra nordsjø? håper på svar.

    SvarSlett
  4. Så artig at du snapper fra jobben Ramboline, det synes jeg var moro å se :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥