søndag 15. mai 2016

Pinsehelgen


Hei søndag!

Denne pinsen ble litt anderledes enn vi hadde tenkt, og vi må utsette tm design 5-års jubileum pga begravelse av en ung og fin mann. 
Fredag kom det varer og vi rakk akkurat å ta i mot før jeg hadde en avtale i Oslo på dagen. Det blir heldigvis ikke så mye stress som jeg trodde, nå som feiringen blir utsatt.
Jeg må opp en liten tur i dag og pakke opp litt som er bestilt, og det er alltid spennende med varene fra Eichholtz. 

Vi skal ha 18 stk på grilling 17. mai og Tomine og jeg er i FULL gang med planlegging og dekke bord.. Jeg elsker 17. mai og gleder meg til å feire med noen av de fineste vi kjenner. 

Ses i kveld, da har jeg vasket hus, satt ut blomster og ryddet hus, og DET er ikke så ofte lenger.

Stor klem

1 kommentar:

  1. Ikkeno vanlige kontainere det der, det må være noen edle ting som pakkes sånn, spennende å følg med hva som kommer i neste showrom.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥