søndag 29. mai 2016

Søndagskos


Nå er det en evighet igjen siden sist.. vi har feiret 17. mai med mange gjester, 
og vi har hatt tm design 5 års fest og vi skal straks i bryllup. Dagene flyr
og jeg synes ikke jeg rekker å stå opp før jeg skal legge meg igjen..
Derfor er det så viktig å nyte hvert sekund, og det har vi i grunn gjort denne 
helgen.. Været har passet perfekt til hjemmekos.



Forrige helg feiret vi tm 5 år med nesten 60 gjester fra nær og fjern. 
Jeg fikk så utrolig masse flotte gaver, og en av gavene er denne superlekre
nøkkelringen/veskedingledangle fra noen jeg er veldig glad i.. 
Jeg ble så glad, og den skal 
jeg putte nøkkelen til tm på, og ta veldig godt vare på den. 



I dag har vært en deilig dag.. etter å ha sover i nesten 12 timer, 
fått frokost på sengen og tatt en deilig lang dusj, har vi bare slappet av.
Jeg ser på Bloodline på Netflix, spiller litt kort med Pelle og lager 
( muligensverdensbeste ) salat med couscous og hjemmelaget 
foccacia. Gleder meg til middag.. det skjer nesten aldri at 
vi lager noe selv på søndager, men det er jo det aller beste så det skal bli deilig. 

Bilder fra stuen på kjøkkenet.. vi har gjort masse om i hele huset i grunn, både malt og 
endret mye. 

Ønsker dere en fin søndag, og veldig hyggelig at dere fortsatt stikker innom. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥