tirsdag 21. juni 2016

F L O W E R S



Egentlig så hater jeg litt blomster.. MEN - jeg kan heller ikke leve uten. 
Jeg er SÅ lei av å kutte roser, at jeg kan ikke få sakt det..
til hver showroom har vi nesten 1000 roser.. HELT SANT!!!

Vi kapper og kutter og fikser og lager dekor.. men det er liksom litt gøy også.. 
Denne uken har vi ikke så mye blomster.. men litt må det alltid være. 

Jeg reiser nok til hytta i morgen med Tomine, og jobber fra fjellet frem til 
fredag.. vi skal i bryllup lørdag, så da må vi ned igjen på fredag.

Vi får se.. jeg har alltid planer om å dra på hytta.. men det er sjelden 
disse fridagene blir noe av.. 

I dag skal jeg ta mesoterapi.. det er masse boost til huden og jeg gleder 
meg til å se resultatet.. men gruer meg også litt. 


Ha en fin  fin kveld.. så ses vi






2 kommentarer:

  1. Så fin kjole du har!

    Roser er bare nydelig, men jeg forstår det blir overdose å håndtere så mange...

    SvarSlett
  2. Dere er så flinke! Det ser så lekkert ut..

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥