mandag 6. juni 2016

Frøken strøken..


Vi har endelig fått LUXOR sofa hjem vi også og den er så deilig..

 Litt bilder må flyttes og jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal ha sofa riktig enda.. 
Tomine elsker velour og leser interiørblader så fort hun kan. Det er helt utrolig hvor teft hun har synes jeg.. I ettermiddag har hun gjort helt om på kontoret, og det som var mitt roterom med klær og papirer er nå blitt Tomines soverom, så nå har hun to. 

Et å sove på og et å leke på.. Det er helt greit nå i sommer for det blir ca 100 varmegrader på hennes rom til vanlig og storebror kommer hjem akkurat i det hun sovner med musikken i bilen på full speed, og nysgjerrig som hun er MÅ hun høre hva han har gjort heeele kvelden..

Håper og tror at hun sovner tidligere og ikke minst sover i et svalere rom. 

Litt mer fix her før jeg tar kvelden. Vi har åpent showroom på
 onsdag og masse som skal fikses..

12 kommentarer:

  1. Hei Veronica :) Så koselig med et bilde av datteren din som koser seg med blad i den fine sofaen.
    Du jeg lurer på, du forsvant jo fra insta, nå er det dukket opp en konto som ser ut som deg, Rambolinehome. Må bare spørre, er det deg? det er 0 innlegg etc. så jeg ble litt i stuss her nå :)
    mvh Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mette

      Takk for hyggelig hilsen her, Tomine elsker velour, og storkoser seg i sofa.

      Det er min konto, men jeg brukte den kun til å redigere bilder.. Dessverre ikke tid til insta, så bare blogg og FB for meg :)

      stor klem

      Slett
    2. Takk for svar, greit å vite :) Nei man kan ikke rekke overalt, det blir bare kjasete. God sommer :)

      Slett
  2. Flott møbel!
    Er det en pall Tomine har føttene på, eller er der en cheselong-del på selve sofaen?

    God sommer også, forresten. :-)

    Hilsen Britta

    SvarSlett
  3. Den sofaen ���� kommer den i mindre størrelser eller er det bare en størrelse på denne? Elsker at det er sjeselong på den, men er litt redd for at 310 cm blir litt for bredt hos meg dessverre..nydelig hjem du har!! ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica. Luxor sofa kommer som sofa med chaise, og vanlig sofa 3 seter.
      310 cm er chaise og 250 cm er vanlig sofa.. Den er helt nydelig og ikke minst supergod å sitte i. :)

      Tusen takk - og samme til deg.. du har det superlekkert :)

      Slett
  4. LEKKERT altså!
    Og så herlig med en liten Frøken Strøken :))

    Håper dere har fine dager :)

    SvarSlett
  5. Hei. Ååå, skulle ønske du blogget mer!!! Jeg blir så imponert og inspirert av stilen din både når d gjelder interiør og klær!!! Jeg drømmer meg bort i den gjennomførte stilen din. Jeg har et lite sp.mål; 14.mars blogget du fra Singapore. Hvilket merke er den blå/hvite kjolen fra...(hvit, med blått mønster)? Utrolig fin. Mvh Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Randi.

      Tusen takk - så utrolig hyggelig, nå ble jeg glad.. jeg skulle også ønske jeg fikk tid, men dessverre har det ikke vært så mye ekstra av det.

      Den lange kjolen er en typ overbikinikjole.. og den mener jeg var fra Bikbok... tror jeg kjøpte den i fjor.

      Takk, og ha en fin fin dag

      Slett
  6. Hello. I miss your beautiful Photos so much. Many greetings Sndrea

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Andrea. Thank you... so sweet.. im not much of a blogger now but i will come back..

      big hug and kisses.
      Veronica

      Slett
  7. Hallo. I miss your beautiful photos so much. Many greetings. Andrea

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥