lørdag 2. juli 2016

Hytte ferie



Ferien har startet.. og vi er på hytta. 
Jeg har ferie frem til onsdag, og det skal bli helt fantastisk å være her lengre enn 
bare en weekend. Det er ikke supert vær her, men at det regner gjør faktisk 
ingenting.. da er det så kos med bok, fyr i peisen, og litt rydding i hytta som vi aldri rakk

Først i går fikk vi håndtak på dørene på kjøkkenet, og FOR en lykke det er..
Noe så enkelt men som bare har blitt utsatt.. Vi fant noen veldig fine på Jula, som 
passet perfekt her hos oss. 

Nå skal vi opp til sentrum å kjøpe maling.. ENDELIG skal jeg få malt ferdig sprosser 
på vinduene, og planen er også å beise hytta.. men det blir altså ikke denne gang 
her oppe.

Vi ses, har med kamera med riktig linse denne gang, så endelig blir det 
bilder som dere har spurt om. Gleder meg til å vise før og etter. 




3 kommentarer:

  1. Er også på hytta. Herlig avslappende tross regnvær!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Theodora.

      Det er like herlig uansett vær.. jeg synes noen ganger at det er best med regn, for da er det så veldig ok å sitte med bok inne foran peisen å kose seg.

      Ha en fin ferie, og takk for hilsen.

      Slett
  2. Du har det kjempefint på hytta, rett og slett lekkert. Vi tilbringer og hele sommeren på hytta. Venter like spent på innlegg fra deg. Skulle ønske jeg fikk lysten tilbake på blogginga, blir jo inspirert på din blogg. Brettet som står på bordet her på bildet, har dere det på TM Design? I tilfelle vil jeg gjerne bestille et. Hører fra deg. Hilsen Mette (Fru R)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥