torsdag 28. juli 2016

Tomine 10 år


Nydelig pynt på bordet og i taket fra festfabrikken.no




Hei bloggen 

Tomine - vår lille darling ble 10 år i går. Vi feiret med familie og gode venner, 
til sent på kveld - nesten 20 stk på mat og drikke. 
En helt fantastisk dag, og Tomine var så glad når hun gikk i seng.
Voksenbursdag er MYE bedre enn barnebursdag synes hun, og hun dekker
bord og gjør innkjøp av alt selv. Vi får kun være med som sjåfør... 

Utrolig masse flotte gaver, og gaven fra oss skal dere få se litt senere. 
Den har vi egentlig lovet en god stund, men Tomine er veldig tålmodig, og 
har akseptert å vente.. kan du gjette hva det er? 


Litt seigt på jobb i dag, og jeg merker at jeg trenger litt mer ferie enn 2-3 dager. 
I slutten av neste uke reiser jeg til Cannes med 2 venninner, og det skal bli helt 
fantastisk - SOM jeg gleder meg. Og i begynnelsen av neste uke kommer 
EEEENDELIG bassenget!!












Ønsker dere alle en riktig fin dag, og ses kanskje i kveld 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥