søndag 31. juli 2016

Weekend i Tøsberg



Ah FOR en helg.. FOR en helg...vi har vært hos venner i Tønsberg siden fredag og vi har lunsjet, lekt, kjørt båt og jetski.

Fredag kom vi ned til ganske trist vær men vi hoppet i båten og dro på middag til et sted som het Blå Brygge. Deilig fiskesuppe og vin. Ungene var perfekt match og de bare lo og koset seg. Da er det så deilig. 


Lørdag våknet vi til nydelig vær og spiste deilig frokost før vi dro ut i båten igjen. Pelle fikk kjørt mye jetski og hadde det gøy. Vi jentene koste oss i båten med bobler og nydelig utsikt. Gud så fantastiske flotte strand eiendommer.. Helt vanvittig. 
Lunsj på superlekre 8 glass. Det var som å komme til Spania med palmer og deilige lounge grupper. Superhyggelig betjening, tross masse folk. Når vi var ferdig der var det full speed til Sense på Tønsberg brygge og direkte til middag.. Haha.. 
Nydelig mat her også og ikke minst topp stemning.. 

Bar/lunsj på 8 glass.. Så kult sted.




For et deilig minne for alle og det skal ikke bli lenge til neste gang. 





2 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for SOMMER HELE ÅRET etter å ha sett de bildene + ha kost meg med solvarmen selv i dag. Deilig !
    Men vinteren har sin sjarm den og, når jeg tenker meg om...

    ;-)

    Hilsen Britta

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda.. jeg er så enig.. men når høsten kommer, så tar jeg meg i å tenke at akkurat DET er den fineste tiden.. så kommer vinteren.. og da tenker jeg jo det igjen.. så hver tid sin sjarm, men sommer og sol.. ah.. det lengter man jo etter..

      Takk, og ha en fin dag.. i morgen reiser jeg til Cannes på ferie noen dager.. det er ikke til å tro..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥