onsdag 17. august 2016

Baby at work


ah.. jeg er altså så glad for denne lille skapningen som har blitt vårt nye
familiemedlem.. selv opp om natten og tørke både bæsj og tiss er 
en sann glede.. ( enn så lenge ) 
Keyla er med meg på jobben hver dag, og hun koser på kontoret eller med 
kunder som kommer innom.. det er ikke en som ikke lar seg sjarmere.. 

I går var det ekstra stas, for da kunne hun virkelig henge i skjørtekanten min 
på det lange skjørtet, og hun er så søøøt at jeg nesten ikke klarer å si nei.. 

Endelig er vi tilbake til normale dager.. Tomine har begynt på skolen igjen i dag
og det er tidlig opp, og forhåpentligvis tidlig i seng.. 

Hverdag er virkelig best.. dog tenker jeg tilbake på Cannes turen med jentene
ganske så ofte i løpet av en dag.. så herlige minner, og for noen deilige dager.




2 kommentarer:

  1. Neimen, for en nusse-dusse-koseklomp !

    Hvordan klarer dere å IKKE fullstendig skjemme bort noe knus-kos-bedårende ?

    Lurer Britta på...

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fruens nyervervelser, og da tenker jeg ikke på pool og hund!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥