onsdag 31. august 2016

Everydaylife


hei igjen bloggen 

atter en gang long time no see.. sommerdagene flyr så fort, og vipps - så 
er jo høsten her.. i dag er siste dagen i august, og i morgen starter vi 
opp med høsten.. DEN kommer nå.. og jeg elsker det..


I går var vi på shopping i Sandvika og fikk endelig brukt opp julens 
gavekort.. herremin.. det tar sin tid. Jeg kjøpte bla den fine kjolen fra 
HM ( du finner den HER ) Jeg tror jeg aldri kommer meg inn i jeans igjen 
etter å ha bodd i kjoler det siste halvåret.. litt for mye mat og vin, gjør 
sitt til at magen har fått en god strutt utover, og det jeg trodde var luft 
tidlig i mai, viser seg dessverre til å være alt annet en det.. 
Straks begynner jeg trening igjen - etter laaang pause.

Det skal bli godt å komme i gang, men jeg gruer meg litt også.. 




Til helgen er det Paris og innkjøp, og tenk det er over 30 grader in Paris.. 

Det skal bli deilig med noen solstråler igjen, dog blir det hardt å reise 
fra Tomine.. nå savner vi begge hytta så mye at vi nesten ikke holder ut. 
Ønsker dere alle en fin dag..  vi får besøk i dag, og vår husmorvenn 
som er hos oss hver dag lager deilig middag til alle som kommer 
og har det hele klart til vi er hjemme fra jobb. 
Det er fantastisk.. 

Hepp hepp.. nå er det atter litt jobb på lager, og pakking før kontoret 
noen timer, og hjem til solen. 

vi ses.



2 kommentarer:

  1. Ajfer husejinaugust 31, 2016

    Kjøpte også denne kjolen men armene var så lange og jeg elsker den virkelig .har du funnet en løsning på det;)))
    Mvh ajfer

    SvarSlett
  2. Flott kjole og de ermene. Jeg hadde en sånn kjole i peisleymønster til min sønns dåp for 50år siden. Veldig artig at volangen er tilbake. Jeg ser at moten går rundt og rundt. Kikker alltid inn på bloggen din, da du tar så fine bilder av estetiske ting.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥