onsdag 3. august 2016

Sånn helt slapp som en fisk


Ny lakket  negler i så fin sommerfarge.
Skjørt og ring fra Carma.no 



Denne våre lovet jeg meg selv at jeg skulle ta masse ferie i sommer... kanskje
 tilog med en hel mnd i strekk med bare ferie.. Men det ble ikke helt sånn

Nå er sommeren snart borte, og jeg har vært på hytta en uke i juni, og 
4 dager utenom dette som har vært helt fri.. 

i morgen tidlig reiser jeg til Cannes med Marianne Jemtegård. 
Vi skal jobbe litt men også tid til masse kos. Hvor gammel er du 
når du lengter mest til å sove på sol stolen, og tidlige kvelder enn 
varme sene sommernetter med dunkende musikk..

Ah.. ja det kommer ikke til å skje i morgen iallefall. 


Sees i Cannes... gjett om jeg gleder meg. 





2 kommentarer:

  1. Velfortjent med feriedager, god tur begge to. Lekkert og sommerlig skjørt og flott ring, fint valg for varmen.

    SvarSlett
  2. Hei, er du ikke på insta lengre, var så gøy å følge deg? Enjoy Cannes :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥