mandag 19. september 2016

mandag...


Hei Bloggen 

Nå er det endelig høst.. men allikevel sommer.. 
men på jobb er det høst, og det er på vei inn så utrolig masse fint.. 
vi gjør også om flere rom nå, som skal passe til alle nyhetene som kommer
inn til oss hver uke. Det gledes virkelig. Bilde over viser starten 
på en omgjøring, og det ble så fint.. Venter bare på noen 
nye bilder og dekor som er på vei så skal dere få se bilde av hele rommet.

Om bare 12 dager reiser jeg til Marbella.. jeg har blitt invitert av en 
venninne og vi skal bo på et golf hotell... jeg gleder meg utrolig masse
og det blir min første uke med ferie i hele sommer.. 

Tomine blir med, og vi snakker om det hele tiden. 
En liten kaffe til på meg, før jeg reiser hjem fra jobb, og 
jeg har så utrolig lyst på hjemmelaget blomkålsuppe..


1 kommentar:

  1. så mye lekkert hos deg, bare så synd for oss som ikke har anledning til å se utvalget og priser uten å reise halve Norge. Web shop comming soon???

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥