lørdag 12. november 2016

Heldige meg...



Jeg har ikke tenkt å starte dette innlegget med: lenge siden sist..
nå må jeg bare innse, at det kommer når det kommer.. nok om det.



Jeg er i skrivende stund på hytta.. heeelt alene, uten mann og barn, men med 
lille fine Kayla.. Jeg skal være her helt til mandag morgen og det er bare helt utrolig
deilig.. ikke fordi jeg ikke elsker unger og mann, men herre jemeni, det er jammen 
utrolig deilig å elske bare seg selv en liten stund også.. her går tiden til å drikke te,
lese bøker, rigge opp ny pc, fyre i peisen, og spise så lettvindt mat som overhodet
mulig.. Selv lapskaus på boks, ville vært lux med tanke på det jeg har fått i meg 
til nå. 
Gleden har altså vært helt utrolig, men fikk en liten ripe i går kveld, da Tomine
som er på venninne overnatting, ringte og minnet meg på farsdag. 
Først da ble helgen i grunn helt perfekt, for litt dårlig samvittighet ER best å 
ha, for å være en ekte mamma.. Far i huset tar dagen med knusende ro
så det ble ingen retur for meg grunnet dagen. 

Her på hytta i kveld skal jeg prøve ut de nye produktene vi har fått fra 
MOR Australia - som lukter bare helt himmelsk.. Det er oljer, såper
kremer og skrubber med nydelige dufter.. 

Ønsker dere alle en fin kveld, og ses når vi ses..




1 kommentar:

  1. Det er så bra å lese om at det er flere enn meg som drar på hytta alene bare for å nyte litt frihet/være helt alene... Jeg er heller ingen gourmet kokk da jeg er på hytta alene :D!! Da er det en svært enkel meny(hvis det kan kalles det:)). Men det er ikke pga maten jeg drar da;)).. Håper du får flere alene helger/dager der oppe! Kjempe fin hytte, ble veldig overrasket da du skrev at den kun var på 60 kvadrat, men å style og ha god smak er jo din arena. Ha en fantastisk dag:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥