søndag 20. november 2016

Plutselig X-mas


Hei

Sist jeg var på bloggen tenkte jeg at det er jo såå lenge til jul, men 
nå nærmer det seg jo med stormskritt.. vi har hengt opp julestjerner i vinduene
på jobben, og røde roser føles helt riktig nå..

Vi er på hytta nå og denne helgen er det sesongåpning, og Marit Bjørgen 
vant 10 km i går. Det er yrende liv her oppe, og vi avsluttet lørdagen med
rakfisklag hos hyttevenner. Vi var en så fin gjeng på 9 voksne og 5 barn.

Nesten hver lørdag her oppe går jeg på Motekroken for å kikke, og
innom Babor, som ligger i samme lokalet. 
I går kjøpte vi faktisk den første julegaven akkurat der, og jeg kjøpte selv 
et så deilig sett med krem, rens og ampullene, som bare var helt 
fantastisk. ( Har prøvd det før ) 
Vel - det var litt julegavetips fra meg, Babor har alltid supre tilbud 
på gavepakkene de selger før jul, så om du ikke gir det i gave er det 
supert og kjøpe til seg selv også. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥