søndag 13. november 2016

Soverom på hytta


Det er liksom ikke måte på hva jeg rekker når jeg er her på hytta alene, 
så nå har jeg ENDELIG tatt bilder her oppe, og først ut er soverommet vårt.

Jeg må bare få benytte dagslyset litt til, og bake ferdig, så kommer jeg 
tilbake i kveld, med maaaasse bilder.. Jeg lover, kryss på halsen.

Men - nå har det seg sånn at jeg baker horn, og vasker Tomines rom 
OG gjør om i alle skap, så jeg må holde på så lenge jeg har driven...
Den kan bli borte fort, og da er det gjort. 

Vi ses etterpå, og skal også forsøke å trylle frem før bilder.. 
herreguuud FOR en forskjell det har blitt på den lille fine hytta vår. 



1 kommentar:

  1. Hei

    Så fint det ble ! Hvilken farge har du beiset Soverommet og stuen i ?

    Catrine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥