søndag 4. desember 2016

Det kjæreste du har...


2. søndag i advent.. 
Førjulstiden er den beste... jeg elsker ventetiden, og ikke minst å samle de 
vi elsker mest på jord hjemme rundt bordet.. I dag kom storebror ( som har
flyttet hjemmefra ) med kjæresten sin, så da måtte vi smake litt på ribbe..
Jeg elsker å dekke bord, kose meg med musikk og bobler før gjestene 
kommer... selv blåveisene jeg har ble glemt helt til jeg kom på badet 
og skulle fixe meg.. haha.. det ser jo helt sykt ut.. men men.. 
sånn er det, og det er heldigvis selvforskyldt... 

Kvelden har vært superfin... og nå er det kun pakking til København i morgen 
som gjenstår etter en laang dag med jobb.. 2 dager borte fra jobb er 
alltid et mareritt, men gleder meg så til et møte vi skal ha..
Det jeg BURDE pakke er mengder med GRØNN concealer hvis jeg har 
forstått Youtube riktig, så får jeg håpe at når jeg tar stingene i morgen 
så ser alt så mye bedre  ut.. hvis ikke, blir det hvit stokk og solbriller på 
meg i deilige Danmark.. 






3 kommentarer:

  1. Så lekkert og enkelt, de rutete serviettene gav julestemning. Koselig med familietreff.

    SvarSlett
  2. Super lekkert bord❤ Håper dere hadde en fantastisk kveld😊👍 Hvor lang tid tok det før du så "grei" ut? I etterpåklokskapen ville du heller gjort det ifbm en ferie? Har lenge tenkt på det samme men jobber med mennesker å vil jo nødig skremme de😉😘

    SvarSlett
  3. Er så lei meg for at det er slutt på alle de lekre bildene fra denne bloggen ����❤️❤️

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥