søndag 4. desember 2016

Skal.... skal ikke...


Jeg har ikke blitt skamslått, ei heller falt på isen eller gått på skapdøren.. Jeg ser nokså jævlig ut og kan takke meg selv fordi jeg ikke iset ned etter operasjonen, på tross av at jeg selvsagt ble fortalt viktigheten av dette. Jeg måtte på jobb, og på torsdag hadde jeg showroom med disse blåklokkene.. 

Onsdag forrige uke dro jeg til Lilleaker og tok jeg øvre øyelokk operasjon, noe jeg har tenkt så lenge på. Jeg gleder meg veldig til å se resultatet, og ikke minst slippe de tunge klumpene på siden av øynene.. 

Jeg fant utrolig lite bilder på nett av før/under/etter( av forståelige grunner ) og vet at så mange har lurt på det samme, ergo så stiller jeg meg ut som en klovn og viser frem.. operasjonen gjorde ikke noe vondt, og det hele var over på 1,5 timer.. ikke brukt en smertestillende siden jeg kom hjem, men herremin som jeg angrer på at jeg ikke iset ned.. 

Nå på tirsdag reiser jeg ned til D'angliterre i København og skal på et veldig spennende møte.. håper blåklokkene er borte til da... 



Operasjonen ble gjort på Klinikk Fleischer/ Lilleaker og utført av Barbara Hansteen Dahl. Hun er faktisk Norges første kvinnelige overlege i plastikkirurgi, og har fjernet tunge øyelokk på damer og menn i over 30 år... #veldigtrygtoggodt 



8 kommentarer:

  1. Ååå nei stakkars deg😔Håper det gt fort over. Resultatet blir sikkert kjempebra👌🏼

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Finnes ikke synd på meg.. helt selvforskyldt.. heldigvis.. krysser fingre for quick recovery og at blåveisene fordufter iver natten 😂😂

      Slett
  2. Oj, stakkars deg, det ser skummelt ut, men kroppen er veldig flink å lege seg selv, lykke til videre. Og god advent.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så snilt. Gjett om jeg også krysser fingre.. god advent!

      Slett
  3. Tøff tøff dame , å takk som deler <3

    SvarSlett
  4. Jadda man må lide for skjønnheten :-p

    SvarSlett
  5. Har et par kollegaer som har gjort det, ble veldig fint etterpå :) Greit å få gjort det før man mister sidesynet helt!!! :)

    SvarSlett
  6. Tøft av deg! Resultatet blir sikkert supert :-) Lykke til!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥