torsdag 23. februar 2017

I N D I A - N e w D e h l i


Oj oj oj.. jeg har vært i India.

Jeg har vært i et land med så store kontraster..

Jeg har vært i et land hvor jeg har møtt et menneske som sier 
"i love you" etter 3 dager, og jeg VET det kommer fra hjertet.

Jeg har spist så mye indisk mat at jeg har gått opp nesten 3 kg.

Jeg har vært med på en privat fest arrangert av Chivas Regal.

Jeg har vært med på å ta i mot en thailandsk Prinsesse

Jeg har vært på en av verdens syv underverker - Taj Mahal.

Mest av alt, så har jeg fått et innblikk i en verden jeg ikke trodde 
jeg skulle få se, og jeg kan bare si at jeg er helt forelsket.. 
For et land, og for en tur. 

Men - jeg har praktisk talt rukket å bli blind i det siste, og skulle vært 
hos optiker for snart 5 år siden, så DET skal jeg gjøre før jeg kommer
tilbake i kveld og legger ut alle bilder fra en fantastisk reise. 

SOM jeg gleder meg

1 kommentar:

  1. Gleder meg til flere bilder fra Indiaturen <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥