lørdag 4. mars 2017

Vinterferie



å deilige vinterferie.. snart en uke er over med hytteliv, og vi har hatt 
det så utrolig deilig. Sol, mat og godt drikke med gode venner.

Tante S har også vært her noen dager så jeg har fått jobbet litt med ordre
fra India. Det er altså så utrolig spennende, og om ikke lenge så 
begynner det å komme inn samples til oss..Alt må sjekkes og dobbeltsjekkes
og sjekkes igjen, før vi kjører storproduksjon av nye møbler og interiør.

Dagen i dag skal brukes til bare kos, baking, og Netflix. Tenkte jeg 
skulle begynne å se på Greenleaf - den ser så spennende ut.

Neste uke begynner vi å male stuen hjemme i mørk aubergine, og jeg 
gleder meg SÅ til vår nye sofa kommer inn.. jeg har vært uten sofa 
siden før jul..zzz

Ses i morgen med bilder fra India.. For en reise det var..



1 kommentar:

  1. Hei;

    Venter spent på bilder fra Indiaturen din ;o) God påske!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥