tirsdag 18. juli 2017

Litt perler, gull og gønner!!



Jeg er INGEN fashion ekspert, gourmetkokk, eller treningsblogger ( det skal jammen være sikkert og visst ) og jeg blogger så godt som ALDRI om noe du får kjøpt her eller der.. 
MEN - jeg elsker interiør og ikke minst AALT som kan få meg til å se litt bedre ut, 
for Gudene skal vite at de siste årene har satt sitt preg på både hud og kropp. 

Vel - i dag tidlig hadde jeg time hos Pure Skin til perlemassasje og verdens 
deiligste maskesom bla inneholdt gull. Jeg avrundet det hele med Mesoterapi 
( En slagspistol som skyter inn vitaminer i vårt 2 hudlag ( eller var det 3. ? ) haha
Jeg vet ikke, men jeg vet at det funker.. 
I morgen tidlig suser vi ned til Tønsberg og besøker venner og vi er 
bedt på brygge lunsj hos noen venner rundt 14 tiden.

Det skal bli helt fantastisk, for jeg startet egentlig ferien i går, men var her 
på jobb til kl 21 og jeg sitter her også i dag til nå. Men i morgen og ut uken.. 
DA HAR JO OGSÅ JEG FERIE!!!!



Masken ble supertykk, og ga en helt fantastisk glød... Jeg er spent på hvor lenge 
det varer.. antageligvis ikke forever.. 



Jeg er tilbake på Instagram - og har nå åpen profil igjen. Det er kjempegøy 
med story der også, så hvis du vil følge, så heter jeg 
Rambolineme - Im just a girl. 

Nei - N Å skal jeg hjem - og pakke til i morgen 
For jeg har jo ferie!!! ( haha ) 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥